Pracovní listy – Nejmladší školáčci – NĚMČINA


TÉMA: OVOCE

NJ-01-A-01

Aktivní slovní zásoba:

ananas, angrešt, banán, broskev, citron

♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování

NJ-01-A-02

Aktivní slovní zásoba:

grep, hroznové víno, hruška, jablko, jahoda

♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování

NJ-01-A-03

Aktivní slovní zásoba:

kiwi, malina, mandarinka, mango, meruňka

♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování

NJ-01-A-04

Aktivní slovní zásoba:

ostružina, pomeranč, rybíz, švestka, třešně

♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování

TÉMA: ZELENINA

NJ-02-A-01

Aktivní slovní zásoba:

brambora, brokolice, celer, cibule, česnek

♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování

NJ-02-A-02

Aktivní slovní zásoba:

dýně, kedlubna, křen, kukuřice, květák

♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování

NJ-02-A-03

Aktivní slovní zásoba:

mrkev, okurka, paprika, petržel, pórek

♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování

NJ-02-A-04

Aktivní slovní zásoba:

rajče, ředkvička, salát, špenát, zelí

♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování

TÉMA: ČÍSLA 1-20

NJ-03-A-01

Aktivní slovní zásoba:

jeden, dva, tři, čtyři, pět

♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 1-5

NJ-03-A-02

Aktivní slovní zásoba:

šest, sedm, osm, devět, deset

♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 6-10

NJ-03-A-03

Aktivní slovní zásoba:

jedenáct, dvanáct, třináct, čtrnáct, patnáct

♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 11-15

NJ-03-A-04

Aktivní slovní zásoba:

šestnáct, sedmnáct, osmnáct, devatenáct, dvacet

♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 16-20

TÉMA: ČÍSLA 10-110

NJ-04-A-01

Aktivní slovní zásoba:

deset, jedenáct, dvanáct, dvacet, dvacet dva

♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 10-22

NJ-04-A-02

Aktivní slovní zásoba:

třináct, čtrnáct, třicet, třicet tři, čtyřicet, čtyřicet čtyři

♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 13-44

NJ-04-A-03

Aktivní slovní zásoba:

patnáct, šestnáct, padesát, padesát pět, šedesát, šedesát šest

♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 15-66

NJ-04-A-04

Aktivní slovní zásoba:

sedmnáct, osmnáct, sedmdesát, sedmdesát sedm, osmdesát, osmdesát osm

♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 17-88

NJ-04-A-05

Aktivní slovní zásoba:

deset, devatenáct, devadesát, devadesát devět, sto, sto deset

♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 10-110

TÉMA: BARVY A TVARY

 NJ-05-A-01

Aktivní slovní zásoba:

béžová, bílá, černá, červená

♦ Zaměřeno: na znalost základních barev a následně i tvarů

 NJ-05-A-02

Aktivní slovní zásoba:

fialová, hnědá, modrá, oranžová

♦ Zaměřeno: na znalost základních barev a následně i tvarů

NJ-05-A-03

Aktivní slovní zásoba:

růžová, šedá, zelená, žlutá

♦ Zaměřeno: na znalost základních barev a následně i tvarů

NJ-05-A-04

Aktivní slovní zásoba:

čtverec, hvězda, kruh, trojúhelník

♦ Zaměřeno: na znalost základních barev a následně i tvarů

NJ-05-A-05

Aktivní slovní zásoba:

jehlan, koule, krychle, válec

♦ Zaměřeno: na znalost základních barev a následně i tvarů

TÉMA: MOJE RODINA

 NJ-06-A-01

Aktivní slovní zásoba: otec, matka, syn, dcera

♦ Zaměřeno:

na znalost členů rodiny

z gramatiky na podstatná jména, člen určitý a přivlastňovací zájmeno MEIN

NJ-06-A-02

Aktivní slovní zásoba: dědeček, babička, vnuk, vnučka

♦ Zaměřeno:

na znalost členů rodiny

z gramatiky na podstatná jména, člen určitý a přivlastňovací zájmeno MEIN

NJ-06-A-03

Aktivní slovní zásoba: strýc, teta, synovec, neteř

♦ Zaměřeno:

na znalost členů rodiny

z gramatiky na podstatná jména, člen určitý a přivlastňovací zájmeno MEIN

NJ-06-A-04

Aktivní slovní zásoba: prarodiče, rodiče, sourozenci, dvojčata

♦ Zaměřeno:

na znalost členů rodiny

z gramatiky na podstatná jména, člen určitý a přivlastňovací zájmeno MEIN

NJ-06-A-05

Aktivní slovní zásoba: bratr, sestra, bratranec, sestřenice

♦ Zaměřeno:

na znalost členů rodiny

z gramatiky na podstatná jména, člen určitý a přivlastňovací zájmeno MEIN

TÉMA: SLOVESA S PEJSKY I.

 NJ-07-A-01

Aktivní slovní zásoba: bydlet, čekat, česat, čistit

♦ Zaměřeno:

na práci s PRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg.

 NJ-07-A-02

Aktivní slovní zásoba: hrát si, malovat, milovat, otevřít

♦ Zaměřeno:

na práci s PRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg.

NJ-07-A-03

Aktivní slovní zásoba: parkovat, počítat, pracovat, sbírat

♦ Zaměřeno:

na práci s PRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg.

 NJ-07-A-04

Aktivní slovní zásoba: slavit, smát se, šetřit, šplhat

♦ Zaměřeno:

na práci s PRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg.

 NJ-07-A-05

Aktivní slovní zásoba: tábořit, tancovat, vařit, zdobit

♦ Zaměřeno:

na práci s PRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg.

TÉMA: SLOVESA S KOČIČKAMI I.

NJ-08-A-01

Aktivní slovní zásoba: běžet, číst, házet, chytat

♦ Zaměřeno:

na práci s NEPRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg.

NJ-08-A-02

Aktivní slovní zásoba: jíst, kopat, krást, letět

♦ Zaměřeno:

na práci s NEPRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg.

 NJ-08-A-03

Aktivní slovní zásoba: ležet, padat, pít, plavat

♦ Zaměřeno:

na práci s NEPRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg.

 NJ-08-A-04

Aktivní slovní zásoba: psát, sedět, spát, stát

♦ Zaměřeno:

na práci s NEPRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg.

NJ-08-A-05

Aktivní slovní zásoba: stříhat, uhodit, zavřít, zpívat

♦ Zaměřeno:

na práci s NEPRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg.

TÉMA: KVĚTINY A STROMY

 NJ-09-A-01

Aktivní slovní zásoba: fialka, karafiát, kopretina, maceška

♦ Zaměřeno:

na podstatná jména (rozpoznání květin)

z gramatiky na podstatná jména a člen určitý

NJ-09-A-02 

Aktivní slovní zásoba: narcis, pampeliška, petrklíč, pomněnka

♦ Zaměřeno:

na podstatná jména (rozpoznání květin)

z gramatiky na podstatná jména a člen určitý

NJ-09-A-03 

Aktivní slovní zásoba: růže, slunečnice, sněženka, tulipán

♦ Zaměřeno:

na podstatná jména (rozpoznání květin)

z gramatiky na podstatná jména a člen určitý

NJ-09-A-04 

Aktivní slovní zásoba: bříza, dub, javor, smuteční vrba

♦ Zaměřeno:

na podstatná jména (rozpoznání listnatých stromů)

z gramatiky na podstatná jména a člen určitý

NJ-09-A-05 

Aktivní slovní zásoba: borovice, jedle, modřín, smrk

♦ Zaměřeno:

na podstatná jména (rozpoznání jehličnatých stromů)

z gramatiky na podstatná jména a člen určitý