Pracovní listy – Starší školáci – ANGLIČTINA


TÉMA: OVOCE

zadání:

AJ-01-C-01

klíč: 

AJ-01-C-01K

Aktivní slovní zásoba:

ananas, angrešt, banán, broskev, citron

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na podstatná jména, člen neurčitý a člen určitý, ukazovací zájmena v sg. a pl., přítomný a minulý čas slovesa BE – klad, zápor a otázka

zadání:

AJ-01-C-02

klíč: 

AJ-01-C-02K

Aktivní slovní zásoba:

grep, hroznové víno, hruška, jablko, jahoda

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na podstatná jména, člen neurčitý a člen určitý, ukazovací zájmena v sg. a pl., přítomný a minulý čas slovesa BE – klad, zápor a otázka

zadání:

AJ-01-C-03

klíč: 

AJ-01-C-03K

Aktivní slovní zásoba:

kiwi, malina, mandarinka, mango, meruňka

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na podstatná jména, člen neurčitý a člen určitý, ukazovací zájmena v sg. a pl., přítomný a minulý čas slovesa BE – klad, zápor a otázka

zadání:

AJ-01-C-04

klíč: 

AJ-01-C-04K

Aktivní slovní zásoba:

ostružina, pomeranč, rybíz, švestka, třešně

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na podstatná jména, člen neurčitý a člen určitý, ukazovací zájmena v sg. a pl., přítomný a minulý čas slovesa BE – klad, zápor a otázka

TÉMA: ZELENINA

zadání:

AJ-02-C-01

klíč: 

AJ-02-C-01K

Aktivní slovní zásoba:

brambora, brokolice, celer, cibule, česnek

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na podstatná jména, člen neurčitý a člen určitý, ukazovací zájmena v sg. a pl., přítomný a minulý čas slovesa BUY – klad, zápor a otázka

zadání:

AJ-02-C-02

klíč: 

AJ-02-C-02K

Aktivní slovní zásoba:

dýně, kedlubna, křen, kukuřice, květák

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na podstatná jména, člen neurčitý a člen určitý, ukazovací zájmena v sg. a pl., přítomný a minulý čas slovesa BUY – klad, zápor a otázka

zadání:

AJ-02-C-03

klíč: 

AJ-02-C-03K

Aktivní slovní zásoba:

mrkev, okurka, paprika, petržel, pórek

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na podstatná jména, člen neurčitý a člen určitý, ukazovací zájmena v sg. a pl., přítomný a minulý čas slovesa BUY – klad, zápor a otázka

zadání:

AJ-02-C-04

klíč: 

AJ-02-C-04K

Aktivní slovní zásoba:

rajče, ředkvička, salát, špenát, zelí

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na podstatná jména, člen neurčitý a člen určitý, ukazovací zájmena v sg. a pl., přítomný a minulý čas slovesa BUY – klad, zápor a otázka

TÉMA: ČÍSLA 1-20

zadání:

AJ-03-C-01

klíč: 

 AJ-03-C-01K

Aktivní slovní zásoba:

nula, jeden, dva, tři, čtyři, pět (+ ovoce)

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na znalost čísel 1-5; singulár a plurál podstatných jmen

zadání:

AJ-03-C-02

klíč: 

AJ-03-C-02K 

Aktivní slovní zásoba:

šest, sedm, osm, devět, deset (+ ovoce)

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na znalost čísel 1-5; singulár a plurál podstatných jmen

 zadání:

AJ-03-C-03

klíč: 

AJ-03-C-03K

Aktivní slovní zásoba:

jedenáct, dvanáct, třináct, čtrnáct, patnáct (+ ovoce)

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na znalost čísel 1-5; singulár a plurál podstatných jmen

zadání:

AJ-03-C-04

klíč: 

AJ-03-C-04K 

Aktivní slovní zásoba:

šestnáct, sedmnáct, osmnáct, devatenáct, dvacet (+ ovoce)

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na znalost čísel 1-5; singulár a plurál podstatných jmen

TÉMA: ČÍSLA 10-110

 zadání:

AJ-04-C-01

klíč: 

AJ-04-C-01K 

Aktivní slovní zásoba:

deset, jedenáct, dvanáct, dvacet, dvacet dva (+ zelenina)

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na znalost čísel 10-22; singulár a plurál podstatných jmen

zadání:

AJ-04-C-02

klíč: 

AJ-04-C-02K 

Aktivní slovní zásoba:

třináct, čtrnáct, třicet, třicet tři, čtyřicet, čtyřicet čtyři (+ zelenina)

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na znalost čísel 10-22; singulár a plurál podstatných jmen

 zadání:

AJ-04-C-03

klíč: 

AJ-04-C-03K 

Aktivní slovní zásoba:

patnáct, šestnáct, padesát, padesát pět, šedesát, šedesát šest (+ zelenina)

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na znalost čísel 10-22; singulár a plurál podstatných jmen

zadání:

AJ-04-C-04

klíč: 

 AJ-04-C-04K

Aktivní slovní zásoba:

sedmnáct, osmnáct, sedmdesát, sedmdesát sedm, osmdesát, osmdesát osm (+ zelenina)

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na znalost čísel 10-22; singulár a plurál podstatných jmen

zadání:

AJ-04-C-05

klíč: 

AJ-04-C-05K

Aktivní slovní zásoba:

deset, devatenáct, devadesát, devadesát devět, sto, sto deset (+ zelenina)

♦ Zaměřeno:

z gramatiky na znalost čísel 10-22; singulár a plurál podstatných jmen

TÉMA: BARVY A TVARY

zadání:

AJ-05-C-01

klíč: 

AJ-05-C-01K

Aktivní slovní zásoba: béžová, bílá, černá, červená

♦ Zaměřeno:

na znalost základních barev a následně i tvarů

z gramatiky na podstatná jména v sg. a pl.; přítomný a minulý čas slovesa WEAR – klad, zápor a otázka

zadání:

AJ-05-C-02

klíč: 

AJ-05-C-02K

Aktivní slovní zásoba: fialová, hnědá, modrá, oranžová

♦ Zaměřeno:

na znalost základních barev a následně i tvarů

z gramatiky na podstatná jména v pl.; přítomný a budoucí čas slovesa BUY – klad, zápor a otázka

zadání:

AJ-05-C-03

klíč: 

AJ-05-C-03K

Aktivní slovní zásoba: růžová, šedá, zelená, žlutá

♦ Zaměřeno:

na znalost základních barev a následně i tvarů

z gramatiky na podstatná jména v sg. a pl.; člen neurčitý a určitý; přítomný a minulý čas slovesa BE – klad, zápor a otázka

zadání:

AJ-05-C-04

klíč: 

AJ-05-C-04K

Aktivní slovní zásoba: čtverec, hvězda, kruh, trojúhelník

♦ Zaměřeno:

na znalost základních barev a následně i tvarů

z gramatiky na podstatná jména v sg. a pl.; člen neurčitý a určitý; ukazovací zájmena v sg. a pl.

zadání:

AJ-05-C-05

klíč: 

AJ-05-C-05K

Aktivní slovní zásoba: jehlan, koule, krychle, válec

♦ Zaměřeno:

na znalost základních barev a následně i tvarů

z gramatiky na podstatná jména v sg. a pl.; člen neurčitý a určitý; ukazovací zájmena v sg. a pl.

TÉMA: MOJE RODINA

zadání:

AJ-06-C-01

klíč: 

AJ-06-C-01K

Aktivní slovní zásoba: otec, matka, syn, dcera

♦ Zaměřeno:

na znalost členů rodiny

z gramatiky na podstatná jména v sg. a pl.; přivlastňovací zájmena; přítomný čas sloves LISTEN, SPEAK, STAY, WAIT; slovosled v anglické větě – klad, zápor a otázka

 zadání:

AJ-06-C-02

klíč: 

AJ-06-C-02K

Aktivní slovní zásoba: dědeček, babička, vnuk, vnučka

♦ Zaměřeno:

na znalost členů rodiny

z gramatiky na podstatná jména v sg. a pl.; přivlastňovací zájmena; přítomný čas sloves HELP, PLAY, TRAVEL, WORK; slovosled v anglické větě – klad, zápor a otázka

 zadání:

AJ-06-C-03

klíč: 

AJ-06-C-03K

Aktivní slovní zásoba: strýc, teta, synovec, neteř

♦ Zaměřeno:

na znalost členů rodiny

z gramatiky na podstatná jména v sg. a pl.; přivlastňovací zájmena; přítomný čas sloves CRY, STUDY a FINISH, WATCH (pozor na změnu ve 3. os. sg.);
slovosled v anglické větě – klad a otázka

zadání:

AJ-06-C-04

klíč: 

AJ-06-C-04K

Aktivní slovní zásoba: prarodiče, rodiče, sourozenci, dvojčata

♦ Zaměřeno:

na znalost členů rodiny (včetně dnů v týdnu)

z gramatiky na podstatná jména v sg. a pl.; přivlastňovací zájmena; přítomný čas slovesa STUDY (pozor na změnu ve 3. os. sg.); slovosled v anglické větě – klad, zápor a otázka

 zadání:

AJ-06-C-05

klíč: 

AJ-06-C-05K

Aktivní slovní zásoba: bratr, sestra, bratranec, sestřenice

♦ Zaměřeno:

na znalost členů rodiny

z gramatiky na podstatná jména v sg. a pl.; přivlastňovací a ukazovací zájmena

TÉMA: SLOVESA S PEJSKY I.

TÉMA: SLOVESA S KOČIČKAMI I.

TÉMA: KVĚTINY A STROMY

zadání:

AJ-09-C-01

klíč: 

AJ-09-C-01K

Aktivní slovní zásoba: fialka, karafiát, kopretina, maceška

♦ Zaměřeno:

na rozpoznání květin

z gramatiky na podstatná jména v sg. a pl.; přivlastňovací a ukazovací zájmena

zadání:

AJ-09-C-02

klíč: 

AJ-09-C-02K

Aktivní slovní zásoba: narcis, pampeliška, petrklíč, pomněnka

♦ Zaměřeno:

na rozpoznání květin

z gramatiky na podstatná jména v sg. a pl.; přivlastňovací a ukazovací zájmena

zadání:

AJ-09-C-03

klíč: 

AJ-09-C-03K

Aktivní slovní zásoba: růže, slunečnice, sněženka, tulipán

♦ Zaměřeno:

na rozpoznání květin

z gramatiky na podstatná jména v sg. a pl.; přivlastňovací a ukazovací zájmena

zadání:

AJ-09-C-04

klíč: 

AJ-09-C-04K

Aktivní slovní zásoba: bříza, dub, javor, smuteční vrba

♦ Zaměřeno:

na rozpoznání listnatých stromů

z gramatiky na podstatná jména v sg. a pl.; přivlastňovací a ukazovací zájmena

zadání:

AJ-09-C-05

klíč: 

AJ-09-C-05K

Aktivní slovní zásoba: borovice, jedle, modřín, smrk

♦ Zaměřeno:

na rozpoznání jehličnatých stromů

z gramatiky na podstatná jména v sg. a pl.; přivlastňovací a ukazovací zájmena